Forum Hyundai Coupe Strona Główna Hyundai Coupe
Hyundai Coupe Klub Polska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ile do setki z 2.0 pod maską?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HIN
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warka

PostWysłany: Pon 0:27, 13 Mar 2006    Temat postu:

Chyba mnie nie zrozumiałeś. Staram się to wyjaśnić patrząc z marketingowego punktu widzenia. Oczywiście, H może wkładać dane silniki do wielu modeli i tak też robi, jak pisałeś i 1.6, i 1.8 i 2.0 występują w innych modelach również. To oczywiste. Tylko mi chodzi o to że gdyby Hyundai zrobił jakiś mocny silnik 2.0 to jedynym modelem w gamie jaki mógłby być jego nosicielem był by Coupe. A nie opłaca się konstruować silnika tylko do jednego modelu. Oczywiście można by go wkładać do Lantr i Sonat, tylko że auta te zbierały by fatalne opinie, i nikt by ich nie kupował (prawie nikt), bo mocna 2-litrówka musiała by być tak skonstruowana żeby kręcić się do wysokich obrotów, była by mniej elastyczna, sporo gorsza kultura pracy, duze spalanie etc, a przeciętny nabywca Lantry czy Soanty nie chce ryczącej szarpiącej jednostki która będzie mocna w zakresie 7000 rpm a raczej silnik elastyczny, kulturalny o niskim spalaniu. Zauważ że Honda silnika 1.8 z Integry (B18) też nie montowała do np Accorda. W Accordzie siedzi zupełnie inny silnik 1.8 o mocy 136 km- bo to zupełnie inny charakter auta i inne oczekiwania od klientów.
Można by tu mówić o włożeniu takiej jednostki do Accenta ale to wiązało by się z budowaniem specjalnej jego wersji (inne zawieszenie etc etc etc- koszty), bo żaden Accent GTI czy coś podobnego z prawdziwego zdarzenia nie istniał.
Poza tym Coupe z założenia ma być autem raczej nastawionym bardziej na komfort niż na ściganie. Oczywiście, Honda jest dużo dalej w technologii produkcji silników niż Hyundai, w końcu BMW i Honda robią najlepsze silniki na świecie, jednostki Hondy raz po raz zgarniają nagrody. I Hyundai z pewnością też mógłby zbudować mocną jednostkę do Coupe bo to nie jest znowu taka straszna magia- mocno wysilone silniki budowano już dawno dawno temu. Może taki silnik Hyundaia nie był by aż tak dobry jak Hondy, ale był by to na pewno dobry motor. W końcu Hyu nie jest wcale 100 lat "za murzynami". Tylko że to wszytsko sporo kosztuje, a Hyundai raczej nie może sobie pozwolić na ceny z poziomu Hondy. Dlatego robi tak jak robi. Dlatego nowego Coupe (Tiburona) przeciętny amerykanin może kupić już od $15 000. Mam nadzieje że jakoś w miarę jasno się wyraziłem i daje się to wszystko zrozumieć.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturo
Fan
Fan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 23:05, 13 Mar 2006    Temat postu:

HIN ależ ja Ciebie rozumiem tylko, ze chyba jednak nie poznałeś z bliska wiertarek hondy Wink masz racje do acorda wkładali 1,8 ale też 2,0 2,2 ...zależności od wersji była opcja ze mozesz mieć accorda z mocą od 136 km do 212 km .. i zapewniam, cię że 2,2 ATR to najwyższa kultura pracy ... poza tym pojęcie elastycznści jest dość zwodnicze w tych zawodach nie pobijesz pierwszego lepszego turbodieselka ale o czym to świadczy - jak dla mnie o niczym - bo nie chodzi o to zeby zapić piątkę przy 30km/h i rozpędzać sie do końca albo sprawdzać jakie przyśpieszenie jest między 80 a 120 na 5... bo by mieć odpowiednie przyśpieszeni należy zapiąć odpowiedni bieg Wink

Tak honda pozycjonuje sie wyżej i sprzedaje więcej - poziom sprzedaży accorda samego w stanach to więcej niz nasz biedny total dla polski nowych aut.. wszytko prawda. Ale to dalej nie jest dla mnie wymówka dla hyundaa - zobacz wszytkie forumy w stanach tam sie na potęge turbi coupe właśnie w pogoni za mocą i stawiam dolary przeciw orzeszkom, ze sprzedałby się spokojnie mocniejszy silnik drożej jak by tylko była taka opcja....... ale najnormalniej go nie ma. Nie wchodząc w dywagację dalsze każdy zostanie pewnie przy swoim zdaniu ..bo to trzeba zrobić pare browarków razem i się wszytko wtedy rozjaśni nam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HIN
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warka

PostWysłany: Śro 22:55, 15 Mar 2006    Temat postu:

arturo napisał:
Nie wchodząc w dywagację dalsze każdy zostanie pewnie przy swoim zdaniu ..bo to trzeba zrobić pare browarków razem i się wszytko wtedy rozjaśni nam Wink


Zgadzam się jak najbardziej Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nati
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:18, 30 Cze 2006    Temat postu:

2,7 v6 w wersji GT (200KM)- 8,5 sek.

generalnie jak na taka moc cieniutko.
Byc moze jest to wina skrzyni- automat.

sprawdzone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
speedmaster
Fan
Fan



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 23:10, 30 Cze 2006    Temat postu:

Nati napisał:
2,7 v6 w wersji GT (200KM)-


napewno tyle KM ma Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nati
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:14, 01 Lip 2006    Temat postu:

wersja europejska 2,7v6 ma 167km
wersja GT ma 198 km, na hamowni maha na Bemowie 03.05.06 wg pomiaru wyszlo 201. Pomiary do wgladu.

Pozdrawiam Cie cieplutko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
speedmaster
Fan
Fan



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 11:57, 01 Lip 2006    Temat postu:

Nati napisał:
wersja europejska 2,7v6 ma 167km
wersja GT ma 198 km, na hamowni maha na Bemowie 03.05.06 wg pomiaru wyszlo 201. Pomiary do wgladu.

Pozdrawiam Cie cieplutko Wink


i takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem Smile

kurde, że te amerykańce zawsze muszą miec lepiej Very Happy

również pozdrawiam bardzo cieplutko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad027
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 20:53, 01 Lip 2006    Temat postu:

Cytat:
wersja GT ma 198 km
na stronach w US pisza ze 172. Widzialem tez ogloszenie gdzie pisza 185. Jak zwykle kilka wersji wypuscili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturo
Fan
Fan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 23:01, 07 Lip 2006    Temat postu:

hmmm no bardzo to ciekawe pierwszy producent co zaniża wartości katalogowe w stosunku do rzeczywistości ...czy to nie dziwne?????


nie bede nawet rozwijał oiągów bo nie kopie się leżącego ale proponuję zagłębić się w temat pomiarów na hamowni, skrzyń biegów przełożenia bezpośredniego... itd...potem są takie kwiatki ze jedna auta mają po ileś koni więcej niz producent podaje a inne o iles koni mniej.... a wszytko zaczyna się od wartości przełożeń w skrzyni biegów i sposobów wprowadzania tego przy hamowaniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
annetka
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Nie 16:55, 09 Lip 2006    Temat postu:

arturo napisał:
hmmm no bardzo to ciekawe pierwszy producent co zaniża wartości katalogowe w stosunku do rzeczywistości ...czy to nie dziwne?????


W grupie Vaga to normalna praktyka. ( żeby mieścić się w jakiś tam normach)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin