Forum Hyundai Coupe Strona Główna Hyundai Coupe
Hyundai Coupe Klub Polska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zmienne fazy rozrządu co to takiego?czy coupe ma?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacza23
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Pon 18:10, 19 Lut 2007    Temat postu: zmienne fazy rozrządu co to takiego?czy coupe ma?

czy coupe z roku 1998 z silnikiem 2,0 miało zmienne fazy rozrządu??i co to tak naprawde jest??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukhor
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 18:22, 19 Lut 2007    Temat postu:

Zmienne Fazy Rozrządu jest to nazwa systemów, których zadaniem jest przestawienie faz rozrządu, a więc momentów otwarcia lub zamknięcia zaworów w zależności od obciążenia jednostki napędowej oraz jej prędkości obrotowej. Jednostka ze zmiennymi fazami rozrządu jest przygotowana do pracy z wyższymi obrotami, ale i w niskim zakresie obrotów zachowa elastyczność.
Coupe niestety tego nie ma. Osiaga 136 KM a moglby 170 ktore by sie dalo spokojnie z tego silnika wyciagnac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b3_acid
Mistrzunio
Mistrzunio



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 18:29, 19 Lut 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacza23
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Wto 18:34, 20 Lut 2007    Temat postu:

A MYŚLAŁEM ŻE COUPE MA ZMIENNE FAZY PONIEWAZ 2 LITROWY SILNIK ZADZIWIA MNIE NIEZWYKLE DOBRĄ ELASTYCZNOŚCIĄ A A PRZY TYM MAŁO PALI (JAK NA 136 KM), WYPRZEDZANIE TYM AUTEM JEST PIEKNE JAK MUSZE ZREDUKOWAĆ DO 4 BIEGU TO JEST RZADKOŚĆ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturo
Fan
Fan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 21:48, 20 Lut 2007    Temat postu:

nie pisz dużymi pls,

zmienne fazy np. Honda robi od drugiej połowy lat 80 i już wtedy silniki 1,6 miały ok 160 kuca kręciły niesamowite czasu , podobne rozwiązania stosowali inni dobrzy producenci silników ale w popularnych autach jak crx czy civic to własnie honda pierwsza dawała tak zaawansowaną technikę... do dziś 160 kuca z 1,6 to świetny wynik.....

2.0 w hyundai to jest taki bezpieczny silnik nie kręcony zbyt wysoko nie mający osiągów sam raz do toczenia sie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad027
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 13:04, 21 Lut 2007    Temat postu:

czyli w hondzie v-tech = zmienne fazy rozrządu??

Pewnie ze fajnie by bylo jakby Coupe mialo 170KM ale wtedy bysmy mowili ze szkoda ze nie ma 200 i tak dalej. Ktos jak jezdzi 100 konnym to mowi ze fajnie by bylo miec 140KM a jak ktos ma 75KM to z checia przesiadłby sie do 100 konnego - bledne kolo panowie.

A tak na marginesie to chetnie bym przetestowal prelude 2.2 v -tech 185KM ciekawe

Tak slyszalem ze te silniki i tak sa oszczedne dosyc do caly przyrost mocy jest dopiero po 5000tys obrotow. czyli jak spokojnie jezdzimy to i malo pali.
Mial ktos okazje jezdzic?? Jakies porownanie z Coupe??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
annetka
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Śro 16:48, 21 Lut 2007    Temat postu:

brak porównania z Coupe Smile zwłaszcza, że jechałam już dłubaną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturo
Fan
Fan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 20:02, 21 Lut 2007    Temat postu:

konrad027 napisał:
czyli w hondzie v-tech = zmienne fazy rozrządu??

Pewnie ze fajnie by bylo jakby Coupe mialo 170KM ale wtedy bysmy mowili ze szkoda ze nie ma 200 i tak dalej. Ktos jak jezdzi 100 konnym to mowi ze fajnie by bylo miec 140KM a jak ktos ma 75KM to z checia przesiadłby sie do 100 konnego - bledne kolo panowie.

A tak na marginesie to chetnie bym przetestowal prelude 2.2 v -tech 185KM ciekawe

Tak slyszalem ze te silniki i tak sa oszczedne dosyc do caly przyrost mocy jest dopiero po 5000tys obrotow. czyli jak spokojnie jezdzimy to i malo pali.
Mial ktos okazje jezdzic?? Jakies porownanie z Coupe??


inna klasa, VTEC nawiasem a nie vtech Wink to zupełnie inna bajka polecam stronę [link widoczny dla zalogowanych] tam z menu wybierz modele i opisy poczytaj sobie o prelude.... a szczególnie polecam CTR '01 ..... Silnik: 1998cc DOHC 16V i-VTEC rzędowa czwórka, 200hp przy 7400rpm, 196Nm przy 6500rpm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad027
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 20:50, 21 Lut 2007    Temat postu:

Cytat:
VTEC nawiasem a nie vtech


zawsze mi sie kojarzy z 'tachnology' ale to moze nie od tego Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad027
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 20:51, 21 Lut 2007    Temat postu:

a to jest od tego:


Variable Valve Timing and Lift Electronic Control


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Śro 22:39, 21 Lut 2007    Temat postu: zmienie fazy rozrządu

Podobny system stosuje Fiat I Alfa. Niestey ukąłdy rozrządu są przez to bardzoi skomplikowane i często sie to psuje (zwłąscza w Alfie i Fiacie),ale w V-tecach też sie zdarza podobno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacza23
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Czw 20:16, 22 Lut 2007    Temat postu:

moim zdaniem konrad027 ma racje ktos jak ma 200 KM to chciałby miec 250 a jak ma 250 to chciałby mieć 300 to tak samo jest z pensją sam wiem po sobie Smile)) ale co do coupe to mi tam wystarczy te jego 140 KM, a zadziwia mnie, nie wiem czy się ze mna zgodzicie ze coupe ma dobra elastyke i przyspieszenie. z wyprzedzaniem nie mam problemów, wkurza mnie tylko jedna wada -że podbiera olej ale czytałem ze silniki wielozaworowe lubią pociągnąc troszkę oleju nawet w instrukcji obsługi samochodua napisali ze moze brac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 8:16, 23 Lut 2007    Temat postu:

a ile ci podbiera tego oleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacza23
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Pią 11:50, 23 Lut 2007    Temat postu:

bombel napisał:
a ile ci podbiera tego oleju?


on mi pobiera około 0,27 na 1000km, generalnie na 9000 km wlalem 2,5 litra oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Pią 22:40, 23 Lut 2007    Temat postu: olej

O kurcze! To rzeczywiscie bardzo dużo.... :-/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin