Forum Hyundai Coupe Strona Główna Hyundai Coupe
Hyundai Coupe Klub Polska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TURBO
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 13:47, 18 Lip 2007    Temat postu:

dobra skoro jest temat o turbo to powiedzcie mi co sie dzieje nie tak. Samochodzik po zrobieniu spisywal sie ok a gdy podkrecilem mu cisnienie doladowania takze bylo wszystko ok jednak wczoraj zaczol puszczac niebieskie chmury i to wtedy gdy dodam gazu wkreci sie trurbo puszcze gaz i nastepnie znowu go dodam wtedy pusci zaslone bymna co moze byc tego przyczyna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hadra
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: isle of arran

PostWysłany: Śro 14:08, 18 Lip 2007    Temat postu:

ciezko okreslic problem po tym co napisales. musialbys podac wiecej szczegolow! jaki rodzaj turbosprezarki masz zalozony?nie jest to czasem garret? slyszalem ze hultaje nie za dobrze sie spisuja na tej marce turbo. niebieski dym to chyba wiadomo ze pali ci olej! sprawdz zuzycie. i czy sa jeszcze jakies inne objawy? nie czujesz jakies roznicy w pracy silnika????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hadra
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: isle of arran

PostWysłany: Śro 14:13, 18 Lip 2007    Temat postu:

dlatego tez zdecydowalem zalozyc supercharger zamiast turbo, o wiele mniej problemow:) Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 15:08, 18 Lip 2007    Temat postu:

przy tym moze byc to samo bo i to i to jest smarowane olejem kolego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hadra
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: isle of arran

PostWysłany: Czw 1:05, 19 Lip 2007    Temat postu:

w sumie tez prawda. mam takie pytanko daniello - czy wymieniales caly stock w swoim silniku czy jezdzisz na oryginalnym fabrycznym? mowia ze powinien wytrzymac do 240 km ale mam obawy. dlatego tez planuje wymienic wszystko przy zakladaniu superchargera. ale jezeli naprawde nie byloby to konieczne to pozwoli to zaoszczedzic sporo kaski Very Happy ty wiesz to z autopsji dlatego tez pytam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Czw 3:30, 19 Lip 2007    Temat postu: ....

turbina przepuszcza olej na uszczelnaczach.... standardowy objaw przecież... do regeneracji. Co do superchargera,to po założeniu mogą sie pojawić, ba - na pewneo sie pojawią - probelmy z wolnymi obrotami.... Nie wiem jak to rozwiązać w wypadku tego silnika....:-/ Druga sprawa,ze może spaść ciśnienie oleju. Nie wiem jaką tolerancję ma pompa oleju w HC,ale moze być ciężko przy pompowaniu go do góry... Często nawet przy dokładaniu "zwykłego turbo" pojawia sie ten problem na skutek zwiększenia objętości ukałdu smarowania silnika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 7:45, 19 Lip 2007    Temat postu:

hadra napisał:
w sumie tez prawda. mam takie pytanko daniello - czy wymieniales caly stock w swoim silniku czy jezdzisz na oryginalnym fabrycznym? mowia ze powinien wytrzymac do 240 km ale mam obawy. dlatego tez planuje wymienic wszystko przy zakladaniu superchargera. ale jezeli naprawde nie byloby to konieczne to pozwoli to zaoszczedzic sporo kaski Very Happy ty wiesz to z autopsji dlatego tez pytam

Sluchaj w moim silniku juz z fabryki wychodzil jako turbodoladowany a co za tym idzie odprezony (wklesle tloki) i jak na razi eta moc co mu wyszla wytrzymyje bez problemu tylko teraz czekam wlasnie na turbosprezarke ktora zamowilem z niemiec nowke sztuke i po zlocie bede ja zakladal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 7:46, 19 Lip 2007    Temat postu: Re: ....

Tomu napisał:
turbina przepuszcza olej na uszczelnaczach.... standardowy objaw przecież... do regeneracji. Co do superchargera,to po założeniu mogą sie pojawić, ba - na pewneo sie pojawią - probelmy z wolnymi obrotami.... Nie wiem jak to rozwiązać w wypadku tego silnika....:-/ Druga sprawa,ze może spaść ciśnienie oleju. Nie wiem jaką tolerancję ma pompa oleju w HC,ale moze być ciężko przy pompowaniu go do góry... Często nawet przy dokładaniu "zwykłego turbo" pojawia sie ten problem na skutek zwiększenia objętości ukałdu smarowania silnika...

a zeby jeszcze wszystko mialo sens to przydaloby sie na drodze oleju do turbosprezarki czy superchargera zamontowac chlodniczke oleju. Moim zdaniem jesli chodzi o coupe ma dosc dobra pompe olejowa i spokojnie wytrzyma te 0,5litra wiecej i wyzej przepompowac Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Czw 11:42, 19 Lip 2007    Temat postu: turbo

Ano własnie-nikt nie jest pewien tego jak spadnie ciśnienie oleju.. Szczególnie przy zastaosowaniu jeszcze chłodnicy...:-/ Zresztą - przecież w sumie chłodnica oleju w HC jest seryjnie - może nie ma sensu montować drugiej? ;-P Diabeł jak zwykle tkwi w szcegółach... Smile
Co do odprężania - to jeśli byłby odprężony,to miałby stopień kompresji max 9:1...i by nie jeździł... ;-P Ma wiecej oczywiście - nie pamiętam w tej chwili dokładnie jaki. Tyle,że jakiś szcególnie wysoki stpoień kompresji to nie jest - może by wystraczyła wyższa i stalowa (dorabiana) uszczelka pod głowice. Z innej beczki - pomyślałeś co przy takim modzie zrobić z MAF-em.....?
Wszystko było proste jak swego czasu mój kumpel uturbiał Punto 1.2 8V, tu jest sytuacja zgoła bardziej skomplikowana.... :-/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin