Forum Hyundai Coupe Strona Główna Hyundai Coupe
Hyundai Coupe Klub Polska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ile oleju palą wasze Coupe????
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zet
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warmińsko-mazurskie

PostWysłany: Pią 11:30, 20 Paź 2006    Temat postu:

Ketrab, proponuje przejsc na Valvoline MaxLife. To jest rowniez polsyntetyk dedykowany do silnikow z przebiegiem ponad 100 tys. km i co wazne: DOLEWKI OD WYMIANY DO WYMIANY SA ZA DARMO - podjezdzasz tylko do serwisu ktory ci go wymienial i dolewaja ci do pelnego stanu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ketrab
Mistrzunio
Mistrzunio



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OLKUSZ/WROCŁAW

PostWysłany: Pią 11:32, 20 Paź 2006    Temat postu:

Zet dzieki za info! bede musial poszukac servisu gdzies tutaj we wrocku albo u siebie w olkuszu Very Happy :piwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 12:33, 20 Paź 2006    Temat postu:

a jaki masz przebieg ?? ze tyle ci wypil oleju ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qzmp
Mistrzunio
Mistrzunio



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 13:13, 20 Paź 2006    Temat postu:

Nie chce się wtrącac, ale moje Coupe (oryginalnie) jeszcze 90tyś nie przekroczyło i łyka olej mimo wszystko (według mnie) dość dużo. Wcześniej w tym temacie napisałem już ile bierze oleju dokładnie. Może to taka specyfika tego silnika?? Po prostu lubią olej ... ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad027
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 6:26, 21 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
Może to taka specyfika tego silnika?? Po prostu lubią olej ... ?


U mnie 102 tys i nie pije duzo oleju wiec chyba chodzi o cos innego.

Wlewam Castrol GTX


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praszka woj.Opolskie

PostWysłany: Sob 8:17, 21 Paź 2006    Temat postu:

Mój Hyundai też brał olej około 1 litra na 1000km półsyntetyka i miałem zamiar przejść na minerał ale nie warto bo nic to by nie dało w moim przypadku, a pozatym w naszych silnikjach są hydrauliczne popychacze więc minerał nie jest wskazany.
Ostatnio zrobiłem remont(800 PLN) i jak narzie przejechałem 500km i nic nie ubyło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 18:27, 21 Paź 2006    Temat postu:

to jaki ty miales przebieg jak ci brał okolo 0,5 litra na 1000km

na czym polegał ten remont ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praszka woj.Opolskie

PostWysłany: Nie 10:03, 22 Paź 2006    Temat postu:

Jak kupiłem go rok temu to miał 130 000 km teraz 140000(ile w tym prawdy nie wie nikt),ale według książki serwisowej to w 2002 miał 75 tysięcy km pozatym dostałem też rachunki z DEKRY i też się pokrywały przebiegi z datami, więc wydawało mi się wiarygodne te 130 tys.km,chyba że ktoś potem nagle zaczął jeźdić 3 razy tyle co zawsze chociaż właściciel się nie zmienił Smile.
Ale do sedna nie chodzi o przebieg tylko stan silnika.

Więc rozebrałem silnik wyciągnąłem tłoki i okazało się że pierścienie zbierające olej czyli te ostatnie były porostu nieruchome bo w rowkach, w których siedzą było w cholere nagaru i się przykleiły na dobre.

Potem pomierzyłem cylindry i okazało się ,że są jak nowe czyli wytarte poniżej 0,03mm( gdzie dokładność wykonania dopuszcza do 0,03mm) a dopuszczalne zużycie jest do 0,1mm.

Więc wyczyściłem tłoki(chciałem kupić nowe ale trzeba czekać do 2 miesięcy bo nigdzie oryginałów nie ma tylko w serwisie, a tam płyną z Korei)

Kupiłem nowe pierścinie za 220 PLN oryginalne i założyłem.
Następnie oddałem do regeneracji głowicę do najlepszej firmy czyli Polok Gliwice.Tam wymienili prowadnice i uszczelniacze i itd. zapłaciłem 500PLN.

A potem wszystko złożyłem i śmigam Smile .
Samochód jest troszkę mocniejszy Very Happy

Dodam jeszcze ,że zrobiłem to wszystko z tatą i ani on ani ja nie jesteśmy mechanikami samochodowymi (chociaż teraz to już chyba tak).

Teraz już nie oddam mojego samochodu żadnemu mechanikowi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 11:19, 22 Paź 2006    Temat postu:

A mozesz napisac w ile czasu ci to zajelo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 20:06, 22 Paź 2006    Temat postu:

dzieki za info i WIELKIE UZNANIE za przeprowadzenie remontu prawie samemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacza23
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Nie 20:21, 22 Paź 2006    Temat postu:

no właśnie to mmnie dziwi niesamowicie i chyba nigdy tego nie zrozumiem: CZEMU NIEKTÓRYM W OGÓLE NIE BIERZE OLEJU CUPIETKA???A NIEKTÓRYM WCIĄGA TROCHE BO TROCHE ALE ZAWSZE COS

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
annetka
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Pon 19:18, 23 Paź 2006    Temat postu:

u mnie trzeba dolewać w między czasie 1l zeby utrzymać max poziom, ale odkryliśmy na przeglądzie, że olej mi spiernicza miską bo jest nieszczelna, proponuje zajrzeć pod autka.

Grzesiekk gratulacje!! Smile szacuneczek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praszka woj.Opolskie

PostWysłany: Pią 17:17, 27 Paź 2006    Temat postu:

Ogólnie cały ten remont zajął mi chyba z 2 tygodnie bo nie mam za dużo czasu bo studiuję w Opolui jestem tylko na weekendy.
To było tak w
1 weekend zdjąłem głowicę i pooglądałm tłoki i tuleje cylindrów.Postanowiłem zregenerować głowicę więc ją zapakowałem i wysłałem w poniedziałek rano DHL-em do Gliwic.
Potem zamówiłem części:
-uszczelkę pod głowicę
-pierścienie
-uszczelkę kolektora ssącego
2 weekend
założyłem nowe pierścienie
zalałem nowy olej i płyn chłodniczy i złożyłem wszystko do kupy

Myślę ,że komuś wprawionemu to może z 3 całe dni by zajęło tylko ,że na regenerację trzeba czekać.

Dzisiaj sprawdziłem i oleju na wskaźniku nie ubyło nic a przejechałem już 900km.

W przyszłym tygodniu zakładam pilot do centralnego i system głośników na przód ,i wygłuszam drzwi.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad027
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 23:53, 20 Lis 2006    Temat postu:

Co do oleju to u mnie chyba nic nie bierze. Wymienilem 3000 km temu a na wskazniku moze ciut ubylo ale na prawde ciut. Czyli jest ok. Przebieg 103000 wymiana oleju co 12tys. Jezdze na GTX 15w 40.

A jesli chodzi o spalania to mam dla was cos bardzo kontrowersyjnego Twisted Evil

Coupe splalilo mi na trasie (95% jazdy) 5,8L

Wiem ze i tak nikt nie uwierzy ale trudno. Sam nie wierzylem jak mi pistolet na stacji 'odbijal' az w koncy sobie lakierek paliwem zalalem. Confused

Oczywiscie jazda niezwykle spokojna (warunki na drodze mnie zmusily) na 5 biegu w wiekszosci. Do 90 km/h. Bylo to wczesniej jak bylo troche cieplej. Jak mi sie uda powtorzyc to dam znac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcel
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

PostWysłany: Wto 0:13, 21 Lis 2006    Temat postu:

No a ja mam dylemat z olejem. Wszyscy doradzali mi abym zalał pełen syntetyk z racji na nieduzy przebieg (74 tyś.) Zalałem castrola magnateca 5w 40. No i szok przejechałem niecałe 3000 km i z bagnetu ubyło ponad połowe między znakami min - max. Co robić zmieniać na półsyntetyk??? żadnych wycieków nie ma Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin