Forum Hyundai Coupe Strona Główna Hyundai Coupe
Hyundai Coupe Klub Polska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrzynia biegow
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Inne techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rolanddz
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:04, 29 Lis 2006    Temat postu:

Daniello napisał:
u mnie jak chce wrzucic jedynke przy okolo 60km/h zgrzytnie pomimo wcisnietego sprzegla ale to synchronizator juz nawala Wink


Twisted Evil KOZAK Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin
Fan
Fan



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 0:33, 30 Lis 2006    Temat postu:

jezdze juz autkami 7 lat i jeszcze czegos takiego niezrobiłem,maluch na 2 kołach oki ale 1 przy 60,to boli hehehe!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 12:45, 30 Lis 2006    Temat postu:

widac nie uzywacie coupe do takich celow jak ja Smile Ja go po prostu nie oszczedzam bo cala skrzynia i silnik juz czekaja w piwnicy do coupe z innego autka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcel
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

PostWysłany: Czw 13:26, 30 Lis 2006    Temat postu:

ooo jakiś swap się szykuje???

Może uchylisz rąbka tajemnicy i opiszesz projekcik???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukhor
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 13:56, 30 Lis 2006    Temat postu:

V12 z Benza ? Wink

Lukhor


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 19:19, 30 Lis 2006    Temat postu:

Na razie nie wiem czy wypali wiec nie bede zapeszal. Zreszta Niespodzianka Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kimsi_3
Arcyekspert
Arcyekspert



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią 9:14, 01 Gru 2006    Temat postu:

ja wiem ja wiem co to za silnik i jakie przeróbki ;] ale wkoncu jak Daniel mowi, nie chce zapeszac wiec ja tego tez nie zrobie ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PASCAL
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAN/BERLIN

PostWysłany: Wto 8:20, 27 Lut 2007    Temat postu:

no tak biegi -- po jakimś czasie prawie w każdym autku tak się dzieje -- w coupe jest tak-- trzeba zdjąć obudowę lewarka biegow -- następnie rozkręcić dwie śruby (te największe) włożyć podkładki (lub kupić w ASO orginały) wysmarować grafitowym smarem i po 20 minutach sprawa załatwiona -- wszystkie biegi wchodzą , nie haczą się i nie mają luzu noi człowiek nie musi używać kolokwializmow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PASCAL
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAN/BERLIN

PostWysłany: Wto 8:31, 27 Lut 2007    Temat postu:

acha zapomniał warto podćiągnąc linki biegow -- przy okazji -- prosta czynność wystarcz jeden maksymalnie dwa obroty -- trudno nie znalezć -- są tylko dwie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 9:53, 27 Lut 2007    Temat postu:

wszystko sie zgadza
tylko ktos kiedys w ASO ostrzegal mnie zeby lepiej nie ruszac tych linek bo jak sie cos rozreguluje to potem ciezko ustawic tak by wszystko bylo ok

fakt to smieszne ze tak mowi pracownik ASO Hyundai ale moze samodzieelnie lepiej sie nie brac - choc tobie sie udalo GRATULUJE
a moze poprostu ten ktos przesadzal i wystarczy robic to umiejetnie z wyczuciem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PASCAL
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAN/BERLIN

PostWysłany: Wto 16:43, 27 Lut 2007    Temat postu:

nie ma obaw -- jezeli podciągniesz je za mocno i będzie coś nie tak zawsze można wrócić do poprzedniej obcji -- tam nie można nic spier****** wierz mi przećwiczone ( na lince są dwie kontrujące śrubki które musisz polużnić a miedzy nimi sruba rzymska którą wykonujesz jeden pełen obrot -- u mnie dwa -- skręcasz -- testujesz i nie to auto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukhor
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 17:00, 27 Lut 2007    Temat postu:

Te linki tez sa przy lewarku zmiany biegow ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PASCAL
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAN/BERLIN

PostWysłany: Wto 19:36, 27 Lut 2007    Temat postu:

Lukhor napisał:
Te linki tez sa przy lewarku zmiany biegow ?



kiedy zdejmie sie obudowę lewarka (trzeba podważyć tą część od strony popielniczki dośc trudno idzie ale schodzi ) wszystko jest jak na dłoni dwa drążki ( linki są przedłużeniem drążkow i ich nie widać) . Przy lewarku są rzymskie sruby nimi trzeba pokręcić -- i to by było na tyle ...... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriss
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: bełchatów

PostWysłany: Nie 18:53, 04 Mar 2007    Temat postu:

PASCAL ma rację, wymnieniałem automat na manual, regulacja linek to podstawa. Wystarczy zapamiętać liczbę obrotów, zawsze można wrócić do wcześniejszego stanu. Chyba, że ktoś tak jak ja wstawiał nową skrzynię Smile. Po zamontowaniu manualnej skrzyni jeździłem na regulacjię do mechanika, zdejmował skórę na lewarku i regulował śrubami linki. Zdało egzamin.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukhor
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 12:30, 09 Mar 2007    Temat postu:

Jestem wlasnie po regulacji. Biegi wchodza latwiej ale troche przesadzilem z regulacja bo teraz lewarek obija sie o tunel srodkowy. Niestety problem zacinajacej sie jedynki i wstecznego nie zniknal.
Zaraz ide regulowac dalej zeby nie obijac obudowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Inne techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin