Forum Hyundai Coupe Strona Główna Hyundai Coupe
Hyundai Coupe Klub Polska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ciśnienie w oponach & instrukcja obsługi

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Inne techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek_dcp
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Nie 14:22, 17 Wrz 2006    Temat postu: ciśnienie w oponach & instrukcja obsługi

Witam, mam mały problem. Własnie zauważyłem, ze mam troszkę za małe ciśnienie w oponkach (17 calowe, niskoprofilowe) i szczerze nie wiem ile tam atmosfer władować. Czy ktoś może mi pomóć? Przy zakupie niestety nie dostałem instrukcji obsługi, a taka z pewnością by mi się przydała. Czy ktoś z klubowiczów może ją zaskanować i zamieścić gdzieś linka lub przesłać mi na [link widoczny dla zalogowanych]. Wszystkim uprzejmym za odpowiedzi dziękuje. Pozdrawiam. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kimsi_3
Arcyekspert
Arcyekspert



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie 19:13, 17 Wrz 2006    Temat postu:

czesc.... tak sie składa, ze jak byłam dzis na bielanach we Wrocławiu miałam darmowy seriws opon z firmy Bridgestone i wynik jest taki:
na 17 przy oponie o profilu 40 mam 3.0 bara ... ale mowili,ze to za duzo, chyba ze ktos jezdzi szybko w trybie sportowym Smile
normalnie to gdzies wyczytalam, ze powinno byc 2,1 bara ale nie wiem czy to prawda...
w kazdym razie sprawdzili mi wszytsko i ja mam 3.0 i tylko 5mm bieznika Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 19:26, 17 Wrz 2006    Temat postu:

masz racje ze przy niskim profilu powinno sie miec wyzsze cisnienie niz przy fabrycznym rozmiarze ale ja osobiscie uwazam ze 3.0 w coupe to zbyt wiele poprostu jezdzisz na kamieniach

jesli mozesz pojezdzij torche na 2,5 i przekonasz sie ze troszke bardziej komfortowo

ja w rozmiarze 205/50/16 laduje miedzy 2,1 a 2,2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kimsi_3
Arcyekspert
Arcyekspert



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie 19:37, 17 Wrz 2006    Temat postu:

tak - jezdzi sie twardo... ale ja juz sie przyzwyczaiłam... Smile najgorzej, jak podjezdzam pod jakies wzniesienie... wtedy cale auto "podskakuje"... probowalam juz jezdzic na 2,5 nawet 2,1 ale nie zauwazylam wielkszej roznicy... nawet mi sie troche wydawało,ze jest za malo,,,, dlatego dopompowalam Smile
ale masz racje, 3.0 to duzo....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 19:39, 17 Wrz 2006    Temat postu:

ja juz pomijam odczucia kierowcy ale jak masz tak twardo ze wydaje ci sie ze jezdisz na samych felgach pomysl jak w dusko dostaje zawieszenie i cala buda szkoda autka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kimsi_3
Arcyekspert
Arcyekspert



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie 19:44, 17 Wrz 2006    Temat postu:

pojade jutro jeszcze do wulkanizacji i popytam dokladnie... jak stwierdza,ze ma byc 2,5 to spuszcza powietrze.... Smile
dzieki za info....
myslalam,ze 3.0 to jest dobrze ale chyba sie pomyslilam... ale obadam jutro ten problem Smile
pozdrawiam
Kaśka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek_dcp
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Nie 23:13, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Wielki dzięki za odpowiedź. Jutro jadę na stację - dobiję do 2,2 - zobaczymy. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 8:40, 18 Wrz 2006    Temat postu:

moim zdaniem nabij 2.2 lub 2.3 max 2.5 - zreszta sam po pewnym czasie ustalisz na jakim cisnieniu najlepiej ci sie jezdzi

bierz takze pod uwage jakosc twoich felg -
bo tu zachodzi kompromis

czy troszke oszczedzac zawieszenie i bude ale bardziej narazajac alusy i jezdzic na nizszym cisnieniu czy
odwrotnie
tj. nabic na maxa cisnienie oszczedzajac alusy ale wtedy w duspsko dostaje zawieszenie i cale nadwozie i czasem wypadaja ci plomby Wink

nie bez znaczenia tez jest jakie masz opony (jaka guma)

napisz ile napompowales i jak ci sie jezdzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rolanddz
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:36, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Ja mam 2.2 i jest ok Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek_dcp
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 16:49, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Dopompowałem do 2,5. Taki mały kompromis pomiędzy oszczędnoscią felg i zawieszenia. Zobaczymy jak będzie.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad027
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 23:11, 19 Wrz 2006    Temat postu:

jam mam napompowane 2.3 z przodu a 2.1 z tylu:) Powinno byc 2.1 tak jest w ksiazce ale raczej przy standardowym ogumieniu itd/ U mnie j3st 205/45/16 guma fulda miekka, jak na coupe komfort bardzo duży

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kimsi_3
Arcyekspert
Arcyekspert



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Śro 8:52, 20 Wrz 2006    Temat postu:

noi zalatwiłam juz ten "problem" - oponki napompowane na 2.5, też poszłam na kompromis Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Inne techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin